Номер/рік: №5, травень, 2015
Вид-во: "Антросвіт"
К-ть стор: 68
Формат: pdf
Розмір: 42.23 MB
Мова: Українська
Всеукраїнський науково-методичний журнал. Заснований 1996 року. Був першим загальнодержавним фаховим періодичним виданням, спрямованим на допомогу вчителям, методистам, філологам у викладанні та науково-методичному забезпеченні навчальної дисципліни "Зарубіжна література". І протягом років становлення і пошуку шляхів розвитку нашого важливого предмета ми завжди були разом. За 15 років журнал згуртував навколо себе творчий редакційний колектив та потужну редакційну раду, що складається із знаних науковців та відомих методистів. Основна тематика: методика викладання предмета світова література у школах, гімназіях, ліцеях, ПТУ.
*
Конкурс «Виховуємо духовність»
Яворська Н. Н. З Україною в серці. Урок поезії. . . . . . . . . . . . . . . .2
Онуфрійчук І. А., Гуляєва-Смагло Н. Ю. Лист пораненому солдату. Інтегрований урок світової літератури й образотворчого мистецтва у 5 класі. . .6
Сорока І. І. Дороги, які ми вибираємо. Дороги, які обирають нас. . . .9
Моцак Т. М. Урок з вивчення повісті В. Короленка «Сліпий музикант». . . . . .14
Юркевич І. Я. «Бережіть у собі людину». Урок з вивчення життя та творчості А. П. Чехова. . . . .17
Добровольська О. В. «Ставлення до дітей — міра духовної гідності людини». Урок з вивчення твору М. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». . . .21
Фахові проблеми: Богосвятська А. І. Заключний етап уроку світової літератури як методична проблема. . . . .24
Учитель — учителеві
Ткач І. О. Інтерпретація проблеми пошуку позитивного героя в сучасній постмодерністській прозі на уроках за твором П. Зюскінда «Запахи. Історія одного вбивці». . . . . . .29
Огіренко О. О., Бондарук Л. М. Застосування мультимедійних презентацій на уроках літератури у процесі вивчення біографії письменників. . . . .34
Методика і досвід: Приходько Л. І. Греко-римськими стежками з українським підгрунтям. Урок – усний журнал «Античний калейдоскоп». . . .37
Позакласне читання: Казки народів світу
Гузь О. О. Урок №1
Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою «Василина Прекрасна»). . . . . .40
Козова Т. О. Урок №2
Філософський зміст японської народної казки «Жабка з Кіото і жабка з Осаки». . . . . .42
Козова Т. О. Урок №3
Проблема добра у японській народній казці «Вдячна журавка». . . . . . . . . . . .44
Меркунова Н. О. Урок №4
Подорож у казку на чарівний Схід (до розуміння арабських народних казок «Розповідь про царя Шахріяра», «Про Аладдіна і чарівну лампу»). . . . . . . .46
Гузь О. О. Урок №5
Шлях від Попелюшки до прекрасної принцеси (за казкою Шарля Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок»). . . . .47
Майстерня класного керівника: Котова І. С. Концепція «сподівання» як один з аспектів довірчих стосунків у сім’ї. Заняття 2. . . . . . . . . . .49
Позакласні заходи: Мізіна С. П. Любов дає нам крила для життя. Літературно-музична композиція. . . . . . . . . . . .52
Розстріляні промені сонця: Ніколенко О. М. Микола Зеров – поет і перекладач. . . . . . .56
Яворська Н. Н. З Україною в серці. Урок поезії. . . . . . . . . . . . . . . .2
Онуфрійчук І. А., Гуляєва-Смагло Н. Ю. Лист пораненому солдату. Інтегрований урок світової літератури й образотворчого мистецтва у 5 класі. . .6
Сорока І. І. Дороги, які ми вибираємо. Дороги, які обирають нас. . . .9
Моцак Т. М. Урок з вивчення повісті В. Короленка «Сліпий музикант». . . . . .14
Юркевич І. Я. «Бережіть у собі людину». Урок з вивчення життя та творчості А. П. Чехова. . . . .17
Добровольська О. В. «Ставлення до дітей — міра духовної гідності людини». Урок з вивчення твору М. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». . . .21
Фахові проблеми: Богосвятська А. І. Заключний етап уроку світової літератури як методична проблема. . . . .24
Учитель — учителеві
Ткач І. О. Інтерпретація проблеми пошуку позитивного героя в сучасній постмодерністській прозі на уроках за твором П. Зюскінда «Запахи. Історія одного вбивці». . . . . . .29
Огіренко О. О., Бондарук Л. М. Застосування мультимедійних презентацій на уроках літератури у процесі вивчення біографії письменників. . . . .34
Методика і досвід: Приходько Л. І. Греко-римськими стежками з українським підгрунтям. Урок – усний журнал «Античний калейдоскоп». . . .37
Позакласне читання: Казки народів світу
Гузь О. О. Урок №1
Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою «Василина Прекрасна»). . . . . .40
Козова Т. О. Урок №2
Філософський зміст японської народної казки «Жабка з Кіото і жабка з Осаки». . . . . .42
Козова Т. О. Урок №3
Проблема добра у японській народній казці «Вдячна журавка». . . . . . . . . . . .44
Меркунова Н. О. Урок №4
Подорож у казку на чарівний Схід (до розуміння арабських народних казок «Розповідь про царя Шахріяра», «Про Аладдіна і чарівну лампу»). . . . . . . .46
Гузь О. О. Урок №5
Шлях від Попелюшки до прекрасної принцеси (за казкою Шарля Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок»). . . . .47
Майстерня класного керівника: Котова І. С. Концепція «сподівання» як один з аспектів довірчих стосунків у сім’ї. Заняття 2. . . . . . . . . . .49
Позакласні заходи: Мізіна С. П. Любов дає нам крила для життя. Літературно-музична композиція. . . . . . . . . . . .52
Розстріляні промені сонця: Ніколенко О. М. Микола Зеров – поет і перекладач. . . . . . .56
Как увидеть ссылки? | How to see hidden links? Как увидеть ссылки? | How to see hidden links? Как увидеть ссылки? | How to see hidden links? Как увидеть ссылки? | How to see hidden links?
d o w n l o a d: